Re: Titanová (věčná) anoda

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Červenec 27 16:17:56 CEST 2021

Dík za změření, v těch oscilogramech se úplně nevyznám..
První a poslední je naprázdno, prostřední připojení k bojléru .2V na dílek.
Napětí napsané vpravo dole na obrazovce je odkud?
A hlavně, na anodě by nemělo být -5V, ale + (tedy na prázdno)
Zdroj je předpokládám plovoucí, a těmi 2ma piny na bílém konektoru se připojí na anodu a na nádobu bojléru. Krátké pulsy je podle mně situace kdy se zdroj vypne, a měří polarizaci elektrody.
Na titanové elektrodě musí být + jinak se vám bude rozpouštět nádoba bojléru.
Lubor
Jinak já jsem dnes navšíivil Regulus a samotnou elektrodu jsem si koupil.