Re: Titanová (věčná) anoda

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Červenec 24 06:38:18 CEST 2021

Dík za odpověď pane Půhoný.
Změřil byste mi příležitostně jaké na té elektrodě máte napětí? Ideálně
při různých teplotách vody, ale není podmínkou.
Dík Lubor
PS já mám bojlér Enbra, kde hořčíková anoda je jako kurvítko. Je na
neznámém místě pod tepelnou izolací, nejde vyměnit. Tak zvažuji koupit
samotnou anodu od regulusu, zastrčit jí do bojléru Téčkem na přívodu
studené vody a zdroj bych si ubastlil.