Re: Titanová (věčná) anoda

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Červenec 24 06:11:54 CEST 2021

Zdravím,

poté co se mi rozpustila pasivní Mg anoda mám v nadrži TUV obdobu tohoto.
Jsou na tom 2 LED. Když to je naprázdno nebo ve zkratu svítí červená, když
je to správně ve vodě svítí zelená. Více jsem to nezkoumal. Funguje to.
Nejvíce o anodové nebo katodové ochraně zde ví jistě pan Anděl. Já to
měnil, protože voda z našeho vrtu s Mg anodou nějakým způsobem reagovala a
voda pak zapáchala. Když jsem ji vyndávával byla už pěkně sežraná a šeredně
olezlá. Od té doby co tam je ta elektronická voda nesmrdí.

JP