Servo driver

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 23 16:12:45 CEST 2021

Já vím, že mi do toho nic není. Ale řekl bych, že to není úkol
pro podobné servo.

Jednak pro natáčení by to asi chtělo absolutní enkodér.
A druhak potřebujete vysoký moment, ale malou rychlost.

Takže převodovku a na ní třeba i laciný krokový motor.
Krokáče mají vysoký moment při nízkých otáčkách, což je to,
co asi potřebujete. A pořádíte to za zlomek ceny toho, co
byste dal do serv pro podobné vlastnosti.

Nebo si to servo udělat sami - DC motor, můstek a jako zpětnou
vazbu potenciometr.
Pak to máte i jako absolutní zpětnou vazbu.

PL

PS. Běžná serva naopak většinou točí vysoké otáčky. Proto jsem
dřív psal o uplatnění v řízení balistické rakety, tak to chce asi
trochu vyšší rychlosti. ;-)