[SUSPECTED SPAM] Re: Servo driver

Lukac Michal Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Červenec 23 01:57:56 CEST 2021

Robime take vozitko, a tento pohon ma sluzit na zatacanie -natacanie prednej casti voci zadnej, je tam potrebny dost velky moment a z toho a napatia bat. to vychadza tak...
Ale nepotrebujem tam ethercat, staci mi rs232 alebo CAN. Bude to chodit pomaly. 75 - 100V je rozsah nabite/vybite 24*4.1V. Prevodovku s motorom moze dodat spinea,
ale problem je ten driver.

m.