RE: Ventilátor serveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červenec 23 10:47:01 CEST 2021

Vzhledem k popisu tipuju, že server má záruku NBD onsite 3y, takže je v záruce, stačí zavolat do Dellu, nahlásit service tag, popsat závadu, možná budou chtít poslat i nějaký servisní log z iDracu. V pondělí pošlou technika, který to opraví. Ty servery mají dostatek větráků, aby vydrželi fungovat, i když jeden zkolabuje. Rozhodně bych do toho nevrtal, nesnažil se jakkoliv měnit otáčky nebo cokoliv dalšího, tohle si řídí management serveru. Dell by to pak mohl brát jako důvod ke ztrátě záruky a bude to placený servisní zásah.
Jediný, co je potřeba si domluvit, kdy je možné provést výpadek, i když u NBD je potřeba počítat s tím, že to možná budou chtít provést v běžných pracovních hodinách.