Re: Ventilátor serveru

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Červenec 23 11:06:00 CEST 2021

Tipovanie pri supportoch nie je najlepsia cesta.

Ak na tejto linke
https://www.dell.com/support/incidents-online/sk-sk/srsearch?~ck=mn
v pravej casti prekliknete v roletkovom menu na Servisny stitok a zadate
servicetag  a date hladat, tak na prvej obrazovke uvidite, aky servis bol
zakupeny na tento server v DELLi presne a do kedy je platny.

Rovno pod tym je tlacitko otvorit service request.

Dodo

pi 23. 7. 2021 o 10:47 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz> napísal(a):