Ventilátor serveru

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Červenec 23 10:00:00 CEST 2021

Zdravím

Díky, ale ty dodavatelsko - odběratelské vztahy jsou v tomto případě
složitější. Mašinu dodala firma jako součást systému. Ticket by správně
museli otevřít zřejmě oni. Navíc my je nemáme ve schválených
dodavatelích, takže bych to musel propasírovat ještě přes jinou firmu.
Korporát ... :-(( Takže nejbližší pomocnou ruku najdu tradičně na konci
vlastního ramene. Ale zkusím drze oslovit Dell napřímo. Třeba to
klapne. Ale taková utilitka by se určitě hodila i v jiných případech.
Pár poněkud historických strojů, které piští jak sysel, ještě máme.

Zeman