Re: Ventilátor serveru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červenec 23 09:23:48 CEST 2021

Zdravím,

pokud je to DELL a je v záruce, tak otevřete servisní tiket na stránkách
DELLu a nechte řešení na nich.

Servisní tiket otevřete jen zadáním seriového čísla (ServiceTagu).
Podpora Vás už navede na to, který ventilátor je vadný.  Servery mají v
základu onsite záruku, takže pokud je to snadno vyměnitelný díl
(vycvaknout, zacvaknout), pošlou Vám ho, pokud je třeba vzít do ruky
nějaký vercajk, dojede s ním technik.

Jinak servery i  v záruce se normálně otevírají a nemá to na záruku
žádný vliv. Ani nejsou nijak plombované.

Petr