Zaloha a prenos posty/hesel thunderbird FF

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Červenec 22 07:27:28 CEST 2021

MozBackup pouze zabalil a rozbalil profily odtud:
c:\Users\<user>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\
c:\Users\<user>\AppData\Roaming\Thunderbird\

Dělám to roky manuálně a vždy to funguje:
- nainstaluju software na novém PC a spustím, aby se vytvořily nějaké
profily
- ukončím software a přenesu "profiles.ini" a adresář "Profiles",
původní smažu
- a je to komplet kopie

Martin Hanek