Zaloha a prenos posty/hesel thunderbird FF

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 22 09:57:37 CEST 2021

To je prave zvlastni, ze u FF to funguje ale u polsedni TB ne.

Porad to chce heslo. Prehraval jsem nekolikrat, postovni zpravy to
nacte, ale hesla to chce vlozit znovu.

Coz neni tragedie, dneska je snad z webhost supportu  ziskam, je to s
nimi jak s uredniky  :-)

LK