Zaloha a prenos posty/hesel thunderbird FF

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 22 01:00:19 CEST 2021

Zdravim nocni ptaky ;-)

Dneska delam presun ucetniho PC z windows  na novy HW s windows 10.

Narazil jsem na tezky problem.

Na starem PC s W7  thunderbird hned po spusteni havaruje, neni mozne
tedy precist hesla primo z nej.

Co mi fungovalo a nyni nefunguje je MOZBACKUP 1.5.1 , delal jsem to asi
10 krat a nic.

Soubory to nahraje, dam export/imprt, ale v aplikacich jako FF a TB nic
neni.

Takze jsem provedl prehrani profiles..

Oblibene FF polozky a posta je uz ok, nicmene chybi tam ty prihlasovaci
jmena a ucty k emailum.

W10 maji posledni aktualizaci.

Proste karma, W10  pro me  jsou a budou vzdy jedna velka tragedie.

Co byste doporucovali ?

Mate nekdo overene i jine SW jako Mozbackup ?

To same bych potreboval pro FF a prihlasovaci hesla na portalech.

Podarilo se mi to exportovat FF exporterem do CSV, ale co pak s tim ?

Dik za tipy.

Libor