Re: Náklaďák vybíjí aku

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červenec 19 09:29:42 CEST 2021

Díky všem za nápady.

Nakonec si tedy pořídím klešťák, docela se mi líbí UNI-T UT203R. Bude se
mi hodit i na jiné věci.

Dodělávaná tam byla ta nástavba, má to hydraulickou ruku a nosič
kontejneru. A samozřejmě, jak tu píšete - i když to dělal autorizák, nic
moc pěkného to není. V kabině je jeden spínač (s piktogramem "uzávěrka
mezinápravového diferenciálu"), který spíná relé a LED signalizace (3mm
LED v držáku za 2 Kč). To nějak funguje a spotřebou hýbe o cca 100 mA,
asi samotná cívka relé.

Jinak k těm teplotám - rukou jsem nic nevypozoroval, ale zatím jsem
zkoumal jen ty věci, které jsou dobře dostupné. Zbytek je pod kabinou,
nebo někde v útrobách šasi.

K autu se dostanu až v průběhu týdne, doufám, že už s klešťákem.

Pěkný den, Jirka MN