Re: Náklaďák vybíjí aku

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 19 10:10:14 CEST 2021

u toho klestaku, pokud to bude na auta a bezne doma proudy, bych zvazil
neco s mensima klestema a rozsahem proudu. mam od conrada VOLTCRAFT
VC-539 do 80A a jsem velmi spokojen. hlavne v rozvadeci a na malejch
kablikach je to super.
hodej se i merici adaptery na auto pojisky.
VOLTCRAFT MS-4 a VOLTCRAFT MS-4s
tomik.
https://www.conrad.cz/p/voltcraft-vc-539-proudove-kleste-cat-iii-600-v-displej-counts-4000-323491?&vat=true&gclid=Cj0KCQjwxdSHBhCdARIsAG6zhlXP7lT5Ez2CD-ZdM-iFzYWsLPl7IVDeCUaHLPwgOxNV2gsTT2diBdAaAqreEALw_wcB
adaptery
https://www.conrad.cz/p/voltcraft-ms-4-merici-adapter-plocha-zastrcka-lamelova-zastrcka-4-mm-izolacni-objimka-cerna-cervena-122231
https://www.conrad.cz/p/voltcraft-ms-4s-merici-adapter-mini-plocha-zastrcka-lamelova-zastrcka-4-mm-cerna-cervena-122232

AJT SERVIS s.r.o.