Re: Správné upnutí frézy do sklíčidla ER11

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 14 18:33:03 CEST 2021

pridam se s dotazem. budu prechazet z klestin "kress" na nejake "ER".
u toho kresse jsem nikdy zadne takove kouzleni s upinanim neresil. az na
prvni pochopeni pri vyndavani nastroje dvojim povolenim :-)
pokud je vreteno a klestina "ER" v poradku, tak take neni potreba nic
resit ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65