Re: Správné upnutí frézy do sklíčidla ER11

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 14 18:16:34 CEST 2021

Dobře očistit kleštinu i vnitřní kužel.
Čím levnější/šupáčtější vřeteno a kleština, tím víc háže.
Takže vzít lihovou fixu, udělat si na kužel, kleštinu i frézu značky a
snažit se
najít polohu, kdy se nepřesnosti vzájemně kompenzují. Tedy přesný opak
toho, kdy se Vám naopak sčítají a pak to šmajdá.

PL