Pozar strechy se solary

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červenec 13 00:35:32 CEST 2021

Dne 13.7.2021 v 0:18 Vláďa Anděl napsal(a):
> Taky jsem byl u RDM12, i když v Popradu ve výcvikovém středisku jako
> učitel. Pokud vím, u RDM12 byl napěťový chránič (dnes se všude používají
> proudové chrániče). Pokud si to dobře pamatuju, elé vozidlo bylo od země
> izolované a mezi tím vozidlem a zemí byla cívka napěťového chrániče. Jak
> tam bylo víc než 24V (?), chránič to vypnul.
> Vlastně už nevím, jak to tam bylo. Centrála byla zemněná a vozidlo mělo
> svoji zem přes chránič?
>
> Anděl

To už si nepamatuju. V hlavě mi utkvěly hlavně ty zemnicí kůly a 7
ostrých za blbé zavrtání :-D
Pravda je, že u spoj praporu pro ZVO (Plzeň) se na nějaké teoretické
úvahy a špeky moc nehrálo. Tam se nadrilovalo "tady připoj tenhle drát"
"tady zapoj tuto kostku" atd. a tím to haslo. Při poplachu na Holoubkov,
do 60 min mít spojení a finito. Furt dokola.

jf