Pozar strechy se solary

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 12 11:48:51 CEST 2021

Mě by zajímalo, zda už se někdo pokoušel seriózně změřit skutečné
napěťové a proudové poměry třeba na proudnici při hašení zařízení NN
nebo toho soláru užitkovou vodou při osvícení. Možná je to všechno jen
stará elektrikářská zkušenost, že voda a elektrika se nemají rádi. Nebo
se do toho jen nikomu nechce aby nemusel případné vdově a sirotkům po
experimentátorovi platit odškodné.

Mrazík