Pozar strechy se solary

Úterý Červenec 13 00:18:01 CEST 2021

Taky jsem byl u RDM12, i když v Popradu ve výcvikovém středisku jako
učitel. Pokud vím, u RDM12 byl napěťový chránič (dnes se všude používají
proudové chrániče). Pokud si to dobře pamatuju, elé vozidlo bylo od země
izolované a mezi tím vozidlem a zemí byla cívka napěťového chrániče. Jak
tam bylo víc než 24V (?), chránič to vypnul.
Vlastně už nevím, jak to tam bylo. Centrála byla zemněná a vozidlo mělo
svoji zem přes chránič?

Anděl