Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Červenec 6 18:24:08 CEST 2021

Ahoj Petře,
a možná to bude zajímat i ostatní.
Tak jsem se díval kdy jsem to kupoval a až jsem se sice zhrozil,
ale na druhou stranu jsem spokojený s tím jak to dodnes maká.
Mám na tom Win10 a neznám problém.
Koupeno 7.12.2013 ceny psát nebudu bo to nemá smysl.
Základní deska ASUS Z87 Deluxe, procesor Intel i7-4770K,
paměti Kingston 32GB KIT DDR3.
Další věci jako vypalovačka atd... normál.
Původně jsme tam měli ATI slušnou grafiku, ale poté co odešla
a mne štvala hlučností větráků tak jsem tam dal GF730 s pasivním
chladičem a stačilo.
Je to moje skládačka a nemám se za co stydět.
Dělal jsem to hlavně pro syna když začal studovat a nakoupil mu
i software studentské verze. Dělal Polygrafickou školu a dnes
vysokou se zaměřením na mediální komunikaci.
Je introvert a jde a musí to jít mimo mne, já ho jen podpořím.
Grafika ho baví ale má i jiné zájmy i když to s grafikou také souvisí.
K tomu zdroji, nebudu nyní měřit co to žere, musel bych PC vypnout a
zapnout.
Koupil jsem za slušnou cenu, jak jinak u mne, úplně novou bednu od
pracovní stanice HP xv8400 i se zdrojem 850W a říkal jsem si,
že to snad nedělají špatně. Tak je tam zdroj dodnes a v pohodě.
Kromě SSD disku 1TB tam jsou ještě 3 další disky od 500GB po
4TB. Slabší zdroj bych tam stejně nedával.
Opravil jsem hodně PC a v mnoha případech to bylo ve zdrojích
a to i když to na to nevypadalo. Mám tady obyčejný tester zdrojů od
Krupa, sídlí tady kousek ode mne. Na běžný test stačí, ale já ho ani
snad nepotřebuji. Mám to prostě pod kůží.
Já vím, dlouhé pasáže se blbě čtou ale snažil jsem se krátce ;-)
Hezký den,
Jindra Polívka