Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 6 10:13:34 CEST 2021

No vidíte to. Já PC hibernuji, notebook si nechávám žít svým životem a je
to úplně v pohodě. Zapnu to a mám tam vidět rozdělenou práci (pravidelně
zalohuji, ale to je snad samozrejmost). Samozřejmě jsou tam jenom lokální
aplikace. Těžko to bude usínat a probouzet se s VPN, otevřenou vzdálenou
plochou, s nějakym sdilenyn účetnictvím atd. Na to je prostě nutný brát
zřetel, že to tak fungovat nebude a ani v principu nemůže...