OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Červenec 5 22:26:57 CEST 2021

No a ja tu mam stary NB s Windows XP SP2, aktualizacie som na nom nikdy
nemal zapnute. Nosievam si ho, ked idem sukromne mimo domu. Na moje
potreby staci... zaloha fotiek, GPS logov a pod. Okrem toho na nom
surfujem a aj internet banking mi ide. Mam posledny FF ESR aj posledny
Chrome pre XP. Jeden cas banka vypisovala, ze XP su nepodporovane a mam
odkliknut, ze som si vedomy rizika. Paradoxne s ich asi rok novym IB mi
to uz nevyhadzuju na oci :)
Jasne, ze mi uz nejdu zobrazit vsetky stranky a ani nenainstalujem
niektore programy. Ale to nepotrebujem.

miro