Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Červenec 4 12:04:52 CEST 2021

Vsechno, co je v notification area se da ovladat pres prave mysitko na
ten zobak vlevo od ni ^. Tam pak mam 'news and interests' a turn off. To
je to samy, jak misto toho obriho chlivku lze mit malou lupu apod.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>