RE: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Červenec 6 00:25:10 CEST 2021

850 W na tohle??? To si těmi zbylými 600 W ještě griluješ kuřata, co?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Monday, July 5, 2021 11:58 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Já to fakt nechápu. Měl jsem původně krabicovou verzi win 8.1 a pak
přišla aktualizace na win 10.
Restartuji občas kvůli připojení, snad IPadr a ani to nestuduji.
Vše maká jak má, Processor I7, 32GB RAM, hlavní disk Samsung 1TB, teď v
létě jsem
pustil trochu ventilátory a jinak nemusím, jsou tam 4 disky a v pohodě.
Case od HP xw 8400 a dostatečný zdroj. Tady stačí 850W, v záloze ve
skříni mám
ještě 1000W a 1500W, ale není potřeba vyššího výkonu.
V podzimním až letním období nepoužívám chlazení jiné než na procesoru.
Tiché, příjemné.
PC vypínám, na uspání se nespoléhám. Asi bych ušetřil ale né nervy.
Nic nezakazuji a vše funguje. A tak si to prostě představuji a tak mi to
funguje.
Jindra Polívka