RE: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Červenec 5 08:29:05 CEST 2021

Doufám, že až vydají W11, tak bude možné zůstat u W10 v nějaké finální verzi a konečně se v nich přestanou hrabat. Tohle je fakt otrava. Dřív si člověk jednou za x let instaloval novou verzi Win a věnoval trochu času, aby prošel novinky a změny. Teď může novinky buď ignorovat nebo každý měsíc hledat, co je nového. Prostě mi ty kontinuální aktualizace jsou proti srsti. L

Člověk si nastaví nějaké prostředí nebo klávesové zkratky, odinstaluje nepotřebný balast a za pár týdnů to má zase zpátky. Teď jsem se třeba díval na seznam instalovaných programů a zjistil, že během posledního týdne je několik čerstvých instalací / aktualizací. Třeba Edge, který jsem dávno odinstaloval, je zase zpátky. Přitom v posledním týdnu nebyl žádný restart nebo viditelná aktualizace.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Sunday, July 4, 2021 11:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Myslím, že to nucené přihlašování MS účtem otravuje hlavně v Home edici. U Pro to myslím nedělá. U Home se to nutí hned při instalaci a nelze se toho zbavit či přeskočit jinak než pocitac odpojit od Internetu (což pri určitě konstalaci a možnostech HW znamená i vypnout AP...) pak zmáčknout zpět a teprve poté lze pokračovat v instalaci pomocí místního účtu. Nicméně po čase se to bude nutit přepnout na MS účet. Pikantní na celé věci je to, že pokud z nějakého důvodu je nutné pocitac dostat do stavu nouze bude to po vás chtít heslo lokálního účtu, ale to už si málo kdo pamatuje, protože se prihlašuje pod tím MS...