Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červenec 4 23:23:27 CEST 2021

Myslím, že to nucené přihlašování MS účtem otravuje hlavně v Home edici. U
Pro to myslím nedělá. U Home se to nutí hned při instalaci a nelze se toho
zbavit či přeskočit jinak než pocitac odpojit od Internetu (což pri určitě
konstalaci a možnostech HW znamená i vypnout AP...) pak zmáčknout zpět a
teprve poté lze pokračovat v instalaci pomocí místního účtu. Nicméně po
čase se to bude nutit přepnout na MS účet. Pikantní na celé věci je to, že
pokud z nějakého důvodu je nutné pocitac dostat do stavu nouze bude to po
vás chtít heslo lokálního účtu, ale to už si málo kdo pamatuje, protože se
prihlašuje pod tím MS...