Re: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Neděle Červenec 4 16:01:40 CEST 2021

Děkuju moc, už jsem to vypnul. Vypadá to, že to funguje přes prohlížeč
Edge, který nepoužívám a nejde odinstalovat. Jednou se mi to i nějak
záhadně povedlo, ale po aktualizaci tam byl znova. Holt Microsoft nás
šmíruje a nic s tím neuděláme. Teď po té aktualizaci mě to taky začalo
otravovat, abych si zřídil účet Microsoft. Přítelkyně má novější
windows, tu to otravuje už od začátku.

Anděl