Re: RE: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Červenec 5 11:15:09 CEST 2021

Zdravim,

copak restart - to mi vnuti nekolikrat tydne, treba i 2x za sebou.
nejhorsi je, ze mi primo jmenovite uz parkrat prinutil normalne VYPNOUT notas.
restart je pry nedostacujici, mam setrit baterii ...

a vubec, vsechny ty updaty bych zakazal, stejne to lidi jenom otravuje
:)

nastesti doma na linuxe mi takove veci nedelaji.
tedy uz ...

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Monday, July 05, 2021 at 8:29 AM
From: "Zdenek" <zdej na atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Doufám, že až vydají W11, tak bude možné zůstat u W10 v nějaké finální verzi a konečně se v nich přestanou hrabat. Tohle je fakt otrava. Dřív si člověk jednou za x let instaloval novou verzi Win a věnoval trochu času, aby prošel novinky a změny. Teď může novinky buď ignorovat nebo každý měsíc hledat, co je nového. Prostě mi ty kontinuální aktualizace jsou proti srsti. L
Člověk si nastaví nějaké prostředí nebo klávesové zkratky, odinstaluje nepotřebný balast a za pár týdnů to má zase zpátky. Teď jsem se třeba díval na seznam instalovaných programů a zjistil, že během posledního týdne je několik čerstvých instalací / aktualizací. Třeba Edge, který jsem dávno odinstaloval, je zase zpátky. Přitom v posledním týdnu nebyl žádný restart nebo viditelná aktualizace.