vymena baterky v Moto G5S+

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červenec 4 23:57:20 CEST 2021

Dobrý den,

Já bych neřekl, že je to kondenzátorama, ale spíš tím, že se nedá sehnat
baterka ve stejné kvalitě, jako je originál.
V dnešní době koupit baterku v číně je velký risk. I když koupíte
ORIGINÁL baterku, tak nikdo neví, jak dlouho někde ležela, nebo jestli
ji číňan nevykuchal z nějakých reklamovaných telefonů, které byly určené
k likvidaci. Já jsem tam pár baterek koupil, a je to tak 50/50. Baterie,
která měla v telefonu cca 50% vydrž oproti tomu, když byla nová. Koupil
jsem baterku v číně, a po výměně vydržela skoro stejně. Vždy mi vrátili
peníze. Ale povedlo se koupit i baterku, která měla kapacitu jako nová.
Před x lety, ještě když byly baterky uživatelsky vyměnitelné jsem je
jezdil kupovat do jednoho českého obchodu, a ty baterky měly vždy plnou
kapacitu. Když jsem se jich potom ptal, jak je to možné, tak prý jednou
za 3 měsíce přijel dealer z firmy, která to dovážela, prošel jim regál,
a baterky, které jim tam ležely déle jim buď vměnil za nové, nebo je
odvezl, a udělal jim na ně dobropis.
Teď je už jedno, jestli koupíte baterku v číně, nebo u nás. Stejně je to
většinou z číny.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip