OT: nová ikona na liště po aktualizaci win 10

Neděle Červenec 4 11:58:03 CEST 2021

Dobrý den,

čistě náhodou, nevěděl by někdo? Po včerejší aktualizaci windows 10 se
mi na liště objevila informace o počasí a když na to najedu myší,
zobrazují se tam všelijaké zprávy a blbosti. Nevíte někdo, jak se toho
zbavit? Koukal jsem do správce úloh/po spuštění a tam nic takového není.
Teda mraky funkcí na pozadí, ale tam jsou systémové věci a mezi tím
nejsem schopný najít něco přidaného navíc. V seznamu aplikací jsem taky
nic nového neobjevil. Docela mě štve, když si počítač dělá co chce a
nedokážu do toho zasahovat.

Anděl