Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Červenec 1 17:00:55 CEST 2021

Pokud Vám stát nařídí používat bankovní identitu na svém portálu, tak s
tím nic neuděláte.

Že by jste raději šel za úředníkem a vyřídil to rychle, máte smůlu.

Měla by zde být svoboda, služba pro občany. Možno po právní stránce
vrátit idenitu zpět. Stát to za x let neudělal u datové schránky a podle
toho soudím výsledek.

Na datové schránce mě trápí, že stát prostě nedbá na soukromí. Je mu
úplně jedno, že zpráva přijde v 5:00 v sobotu. To se řeší několik let
možná destítek let, aby to bylo normální chování, ale bohužel NE.

Zdravím

Jirka