Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 1 18:23:06 CEST 2021

Nechápu.
Jak by vám stát mohl nařídit používat Bankovní identitu?
Vy už jste někdy zažil situaci, kdy by stát nařizoval občanům něco, u
čeho by
nešlo zvolit formu osobní návštěvy s fyzickým prokázáním totožnosti?
Nota bene když v případě Bankovní identity do hry vstupuje další subjekt.
Když už by něco podobného chtěl nařizovat, tak to udělá s e-občankou.
Ale ani to by neprošlo, protože není vaší povinností mít čtečku a mobil.
Stejně jako není vaší povinností mít bankovní účet a tedy ani Bankovní
identitu.

Může to nařídit firmě, protože být firmou není základní lidské právo.
Ale být občanem je základní lidské právo.

Připadá mi to jako hledání těch nejnepravděpodobnějších variant pro
potvrzení toho, jak je to nebezpečné.
Ale i kdyby to nakonec nebezpečné bylo, tak alobalová čepička to řeší. ;-)

PL