elektricka zatez

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Leden 30 12:43:28 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

myslim, ze pri tych Vasich vypoctoch ste zabudli na dve veci. Obidve
su z mojej praxe.

Prva je ozivenie a testovanie. Toto je faza, ktoru vyvojva one-man sro
nedokaze vhodne realizovat... Zvlast pri vykonovych veciach. Tam
potrebujete mat vhodne MTZ a personal.

Druha vec, je ta, ze clovek nie je robot a potrebuje po nejakom case
vypnut, relaxovat a oddychovat. Clovek nie je masina, ktora ma ON-OFF.
Takze mali by ste zapocitat aj  nejake dovolenky a rehabilitacie. A
cim je clovek starsi, tym je tato potreba vypuklejsia.

Toto su dve veci, ktore som sa naucil na svojom nepodarenom pokuse o
podnikanie, ktore skoncilo skor ako sa vlastne nieco seriozne zacalo.

Ako som uz napisal, keby ste bol z Bratislavy pripadne okolia, tak by
som sa prisiel minimalne porozpravat, pretoze nejaka brigada alebo
ciastocny uvazok by sa mi vcelku hodil. Zial dnes uz nie som clovek,
na ktorom sa da postavit cely projekt. Nejake ciastkove veci to mozno
ano, to by som si este trufol, ale uz nie cely projekt, zvlast takto
velky.

Uspech Vasho podnikania je v tom, ze viete co vsetko mate zapocitat do
Vaseho projektu ako po materialnej a personalnej, tak aj po odbornej
stranke.

A.

Realita je v kazde firme jina, dlouhou dobu jsem pracoval v nadnarodni
firme.
Co v male firme trva  cca 900hodin (vyvoj zakaznickeho reseni  ARM i.MX6,
bez nejakych vyrazne slozitejsich analogovych casti, vcetne aplikace napsane
nad OS linux, prace pro 3-4 lidi ) je v bezne nadnarodni firme prace pro 30
lidi a x tymu (jeden resi schema, pak PCB, dalsi sw atd.) ,efektivita je
oproti male firme desna.

Prvni je pocitani, pak az hori traziztory )

Tym no jedine co hledame je cloveka/firmu na vykonove veci. Zbytek je
relativne jednoduchy.