Detektor přelezení plotu?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Leden 27 15:40:33 CET 2021

Dobrý den všem,

Kočka se naučila nový kousek: Nejen že chodí po zídkách, které jsou součástí plotů, ale ze zídky vyskočí i na sloupek a pak případně jde po plotě, pokud je alespoň 3 cm široký. Tak si říkám, kdy asi způsobí poplach, nebo vyláká týpka z ochranky:-)

Zaujaly mě jakési akustické detektory, které má za plotem jedno velvyslanectví, kolem kterého často chodíme. Má to takovou prohnutou škvíru a slyšitelně šumí (a myslím, že i láká kočku). Stejné má i ministerstvo obrany, jen jsem okolo nikdy nešel ve 3 v noci, tak jsem si myslel, že jsou mikrovlnné.

Zkoušel jsem gůglit, ale nic takového jsem nenašel. Víte o tom někdo něco?

Díky,
PH