RE: Detektor přelezení plotu?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 27 16:48:40 CET 2021

MO asi bude mít optiku v zemi. Přesný princip fungování neznám, ale pozná to člověka i auto. Hlídají se s tím hlavně ropovody, ale tipuju, že ministerstvo to na některých objektech bude mít taky, je to dost drahá záležitost, takže to určitě nebude všude. Zároveň předpokládám, že kočka alarm nespustí, protože nemá správnou velikost na vyhlášení poplachu. Název toho bazmeku bohužel už nevím, kdysi jsem to viděl na prezentaci.
Uvnitř objektů se běžně používá světelná závora, venku by to moc nefungovalo, tak bych to tipoval na něco mikrovlnnýho? To už kočka poplach spustí, ale předpokládám, že ochranka na kameře jenom uvidí kočku, takže se nebude namáhat.