elektricka zatez

martin.hw na seznam.cz martin.hw na seznam.cz
Pátek Leden 29 16:41:04 CET 2021

Realita je v kazde firme jina, dlouhou dobu jsem pracoval v nadnarodni
firme.
Co v male firme trva  cca 900hodin (vyvoj zakaznickeho reseni  ARM i.MX6,
bez nejakych vyrazne slozitejsich analogovych casti, vcetne aplikace napsane
nad OS linux, prace pro 3-4 lidi ) je v bezne nadnarodni firme prace pro 30
lidi a x tymu (jeden resi schema, pak PCB, dalsi sw atd.) ,efektivita je
oproti male firme desna.

Prvni je pocitani, pak az hori traziztory )

Tym no jedine co hledame je cloveka/firmu na vykonove veci. Zbytek je
relativne jednoduchy.

Martin

 ---------- Původní e-mail ----------