elektricka zatez

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 29 13:26:45 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

no ja som Vam hlavne napisal nieco z reality, pretoze vykonovku som vo
svojej kariere robil... A robil som aj do zvaraciek, takze nejaku
predstavu co kto robi, ako to robi a kolko plati mam. A viem aj co to
obnasa po technickej stranke, hlavne ked zacnu horiet a palit sa
vykonove tranzistory. No ale to uvide vsetko sam... Ako jedna vec sa
tomu naozaj neda upriet a to, ze to bola naozaj zaujima robota a preto
som prejavil aj trochu svojho zaujmu.

Zelam Vam, aby ste si vybral dobry team ludi a zariadenie aj dokoncil
do uspesneho konca. Vela zdaru!

A.

Ozvalo se dost firem i jednotlivcu, vsem dekuji jeste jsem vsem nestihl
odpovedet.