Re: Mechanické upevnění LCD

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 28 20:49:07 CET 2021

Já mám laser a ne 3D tiskárnu, takže dělám všechno z deskového materiálu.
Podobný display mám uchycený tak, že mám vrchní desku s výřezem pro
viditelnou část, pak mám desku, která kopíruje tvar displaye - zejména
rohů a je o malinko tlustší, než display. Pak mám zase desku, které tomu
kryje záda. mezi tu zadní desku a vlastní display jsem dal kousky toho
růžového (asi miralon) co v tom chodí zapíchané součástky.
V rozích 4 šroubky, které to táhnou do sebe.

V podstatě něco jako tohle, ale místo podožek mám tu prostřední vrstvu
všude okolo
https://hobbycomponents.com/enclosures/762-raspberry-pi-zero-enclosure-hcrasp0020-22