elektricka zatez

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 28 12:08:46 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

zacal by som od konca Vasho emailu.

Ak hladate nejaku spolupracu, tak by sa patrilo napisat aspon nazov
firmy, ktora to bude cele financovat, a potom ked sa pozriem na
nejakych freelancerov na nasej jedinej ofiko stranke s ponukami prace
Profesia.sk, tak ste hned niekde na 4k/mesiac... Na cloveka. A projekt
je to tak na tri az pat rokov. A to nebudete mat ziadne seriozne
garancie, ze to bude plne funkcne a 100%-tne. Je to projekt na zelenej
trave.

Okrem tohoto budete musiet riesit aj personal, lebo to v istej casti
je cista strojarina kvoli Vasim 100A, a elektro dokopy... Potom budete
potrebovat niekoho na vykonovu elektroniku a niekoho, kto bude snorit
po katalogoch a vie, kde najst vhodne typy spolu sj s fajnovostami
okolo... A pocitac nemusite vobec riesit, lebo je uplne jedno ci tam
date posledne Pentium, najnovsie STM32 alebo prepotopny PIC16f84. Tu
"primitivnu" slucku, ktora to bude riadit a kontrolovat, zvladnu
urobit vsetky cpu a mcu rovnako.

Ale ked chcete naozaj tak velmi vyvyjat a konstruovat, tak aspon pre
predstavu by ste mohol spocitat nejake zakladne parametre z Vasich
vstupov 0,8-80V 0,2-100 A, nejaky odpor, nejake vykony, ci to, comu
zodpoveda Vasich 10mA. Myslim, ze 80*100 hovori za vsetko... To uz
musite seriozne riesit aj bezpecnost a ochranu zdravia a majetku.

A.

p.s.: Ak by ste bol z Bratislavy, tak by som sa prisiel aspon trochu
porozpravat co by sa dalo a co by som mohol, ale ste z Ciech a tym
padom ste proste pase kvoli doprave.

Zdravim panove,

v nove praci mi byl sveren ukol vlastnimi silami vyvinout elektrickou zatez.

Na trhu jich  je spousta, ale v pripade pozadavku 0,8-80V 0,2-100 A,
presnost 10mA  se dostavame k modelum kde je vysoka cenam, nemluve ze v
nasem pozadavku rizeni po ethernetu je jejich pocet mensi zato vsak jsou
vzdy drazsi.

Pri poctu 30 kusu co jich potrebujeme, je vlastni vyvoj a vyroba levnejsi
reseni.

Mel jsem nejake zapujcene a skouknul teardown nekolika modelu na eevblog a
nez zvolim finalni koncepci pozeptam se tady na nejake doporuceni jakou
cestou se vydat ?

Ja jsem vice programator, tak se ted ubiram cestou jakym armem to budu ridit
a cim cele ovladat. Z resenim cele vykonove casti nemam zkusenosti.

V pripade ze by nekdo se mel zajem podilet na vyvoji tak se nebranime,
stejne je mozne cele reseni udelat jako opensource.

Nechceme na tom vylozene setrit, spise mit vlastni seriozni reseni.

Martin