Re: Částečně OT: Skener diapozitivů a negativů

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Leden 28 07:56:32 CET 2021

To není špatný nápad. Nic nebrání tomu skener položit na bok a snímat svislý materiál.
Z.
> Od: "Petr P" <Rteppa na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 27.01.2021 20:12
> Předmět: Re: Částečně OT: Skener diapozitivů a negativů

Měl jsem podobný skener ale s obrazovkou. Fungoval dobře jen ten prach byl velký problém. Pak si jej děti v kroužku začali půjčovat a rychle umřel. Chyba je že se snímá vodorovný materiál. Když by to bylo svislé to snímací pole, tak by to bylo velice dobré. Nasnímal jsem s tím archiv filmů z fotokroužků za hodně desítek let. Takže řádově desítky tisíc obrázků. Šlo to velmi rychle a celkem dobře. Ale jak jsem psal, musí se hodně hlídat ten prach.Petr