RE: Částečně OT: Skener diapozitivů a negativů

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Leden 27 20:06:27 CET 2021

Díky za informaci. Asi mne to mělo napadnou už vzhledem k ceně 999 Kč... :-(
Kdysi jsem se pokoušel naskenovat fotografie klasickým skenerem. Bylo kolem toho spoustu nastavování barev, rozlišení a odstraňování prachu. Výsledek ani zdaleka neodpovídal vynaloženému úsilí a promarněnému času. S tím skenerem negativů by to asi dopadlo stejně...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Wednesday, January 27, 2021 7:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Částečně OT: Skener diapozitivů a negativů

Nemám jej ale od kamaráda vím, že se jedná o dětskou hračku asi jako
kdysi dětská promítačka.
Tu jsem jako kluk vytáhnul z popelnice a po výměně přední optiky za
optiku ze starého
ruského fotoaparátu jsem si z toho udělal docela obstojný zvětšovák bo
na normální jsem
v cca 12 letech neměl peníze 😛
J. Polívka