Re: Částečně OT: Skener diapozitivů a negativů

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Leden 27 19:42:54 CET 2021

Nemám jej ale od kamaráda vím, že se jedná o dětskou hračku asi jako
kdysi dětská promítačka.
Tu jsem jako kluk vytáhnul z popelnice a po výměně přední optiky za
optiku ze starého
ruského fotoaparátu jsem si z toho udělal docela obstojný zvětšovák bo
na normální jsem
v cca 12 letech neměl peníze 😛
J. Polívka