Re: digitální hlavice na radiátor

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Leden 27 18:42:26 CET 2021

Hlavne z tohoto duvodu ja pouzivam NC verzi. Otevrou se rychle, cca za
1 minutu uz tece dostatecne voda. A spotreba je take jen pri zapnutem
radiatoru. Uzavreni je pomalejsi, ale to uz me tolik nevadi. Naopak je
to i lepsi. Kotel po vypnuti ma jeste nejakou dobu zapnute obehove
cerpadlo, takze jsem rad, ze se radiaotry okamzite nezavrou.