Re: digitální hlavice na radiátor

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 27 15:24:04 CET 2021

Dobrý den,

Mě se to nechtělo kupovat, tak jsem předělal stávající termohlavice. Do
každé jsem nalepil výkonový odpor, který hlavici ohřívá, a ovládám to
přes ESP8266 + relé. Jsou bezhlučné, ale nevýhodou proti těm mechanickým
je to, že mají docela dlouhou odezvu. Hlavně když mají vychladnout a
otevřít ventil. Trvá to tak okolo 10 minut. Ale zase na druhou stranu
nemusím řešit hysterezi :-) Tohle se jen tak nerozkmitá :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora