Re: digitální hlavice na radiátor

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Leden 26 22:53:28 CET 2021

Nedávno jsem byl na několikadenní návštěvě v bytě, kde měli ty
programovatelné on/off hlavice. Ačkoliv měli rozměrné topení z ocelových
trubek (takový střed mezi plechem a litinou), tak jsem tam zvlášť večer
pociťoval určitý diskomfort, když bylo topení nějakou dobu úplně
vychladlé. V porovnání s naším bytem s klasickými termostatickými
hlavicemi, kdy trvale hřeje v ustáleném stavu jen kus topení v blízkosti
ventilu (= malý průtok), se mi to zdálo subjektivně horší.
Netuším ale , jakou měli nastavenou hysterezi (pokud to nastavit jde).

Martin M.