Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Středa Leden 27 10:50:31 CET 2021

Jen se zeptám - k čemu jim je v dnešní době číslo karty, když se každá
platba musí potvrzovat přes aplikaci v mobilu? Nebo to ještě všechny
banky nezavedly? Přítelkyně má spořitelnu, já KB a sice se to jinak
jmenuje, ale funguje to úplně stejně.

Anděl