Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 27 10:27:06 CET 2021

Na různé adresy tak pět až deset denně. Je to jen způsob, jak z oběti vytáhnout číslo karty, vždycky je to nějaká zanedbatelná částka a nikdy ten odkaz nevede tam, kam slibuje. Zahazovat, neřešit.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: st, 27 led 2021 10:15
Subject: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Loni koncem listopadu mi přišel emajl:

-------------

CZ# DHL support na resilienceplus.ie

Vážený zákazníku,

Vaše zásilka ceká na dorucení

Prepravní kód: DHL7229384556

Poslední aktualizace: prijato na pošte (11:00 AM| 22-11-2020).

Stav zásilky: ceká na platbu.

Potvrdte platbu 44,50 CZK pomocí následujícího odkazu:

https://www.dhl.cz/payonline/Track=DHL722938456

Poznámka: Do odeslání vám nebudeme úctovat žádné náklady.

© 2020 © DHL International GmbH. Všechna práva vyhrazena.

----------------

A teď znovu:

-----------------

Posta Online website na vdgw.ch

Vážený zákazníku,

děkujeme, že používáte českou poštu, váš balíček na vás čeká.

Musíte dokončit platbu ve výši (52,00 czk).

Co bych měl dělat?

Kliknutím na níže uvedený bezpečný odkaz dokončíte platbu svých přepravních
poplatků

Samozřejmě jsem si nic neobjednával a nic nečekám, tak nic platit nebudu.

A přišlo mi to na schránku co ji používám výhradně kvůli této poradně.

Chodí někomu podobné emajly?