Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Leden 27 11:44:29 CET 2021

Buď to nezavedly všechny banky nebo všichni obchodníci.
Nedávno jsem od někoho četl, že žil v zahraničí a zůstal mu tam bankovní účet navázaný na tel. číslo, které už po návratu nemá. Takže s účtem nemůže disponovat. Ale objevil e-shop, kde může bez ověření mobilem platit kartou k tomuto účtu. Tak teď plánuje utratit na tomto e-shopu zbytek peněz z účtu.
> Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 27.01.2021 10:53
> Předmět: Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Jen se zeptám - k čemu jim je v dnešní době číslo karty, když se každá
 platba musí potvrzovat přes aplikaci v mobilu? Nebo to ještě všechny
 banky nezavedly? Přítelkyně má spořitelnu, já KB a sice se to jinak
 jmenuje, ale funguje to úplně stejně.

 Anděl