Re: digitální hlavice na radiátor

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Leden 27 10:39:56 CET 2021

Presne stejne funguji ty, co kupuji na Aliexpresu.
Mam overene, ze po cca 1 minute po zapnuti uz je prutok vody dostatecny a
muzu sepnout kotel.

Ve dvou mistnostech mam
https://www.elima.cz/obchod/seh01-nc-0030-pohon-termoelektricky-nahrada-za-seh30_23-elektrobock-p-13123.html
jeste z doby, kdy me nenapadlo kouknout na aliexpres.