Re: digitální hlavice na radiátor

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Leden 27 03:38:31 CET 2021

Měl jsem nakoupené hlavice do celého bytu, vlastně do dvou a to jak od
Conrada, tak z Lidlu.
Ale nakonec jsem se rozhodnul je neinstalovat. Prodal jsem je za pár
korun v Holicích.
Začal jsem získávat dojem, že čím více mám doma digitální techniky tak
nějak nic moc.
A navíc můj malý mozek měl poráde v pozadí, kdy dojdou baterie tam ? a
kdy tam ?
Je to jen v podvědomí a navíc když jsem kdysi dovezl stovky nabíječek
atd...
Prostě taková nemoc z "povalování". Najednou jsem zjistil, že to vlastně
nepotřebuji
a jsem klidnější. Mám takové ty obyčejné kde nastavím na 3 a když je
teplo tak samy
vypnou, postupně analogově stáhnou a když se ozimí tak se otevřou a
skoro přesně nastaví
dotáhnou na nastavenou teplotu která je daná tím stupněm na kohoutu.
Kdo to umí používat tak žádný digitál nepotřebuje.
Ono neznamená, že když s tím nekroutíte, že to nefunguje, to je velký omyl.
I bez baterek tyto analogové hlavice velmi dobře fungují.
Když by byla extrémní zima tak dám na 5 a to jen tam kde jsem.
Ve dvou místnostech mám "stoupačky" a tam vůbec nemusím zapínat, což
neznamená
že tam nebudu nic platit. Jsem pokladník ve výboru a "výpočtář" a prostě
i za
tzv. nulovou spotřebu zaplatíte. Ale to tu nechci rozebírat.
Jsem v přízemí nad přípojkovou místností a tam je snad 50 st. a tak mám
podlahové vytápění
skoro zdarma. Ono to nehřeje, ale nad těmi sklepy to aspoň nestudí a mám
doma
skoro poráde 25/26 st. Momentálně všechny radiátory studené a 26.3 st.
Tak zvažte zda vám stojí za to mít ty digitální nebo analogové.
Já ty analogové otevřu na 5 v jednom pokoji když je opravdu venku velká
zima, nebo
jsem nemocný.
A ještě pozor, zvýšení teploty o 1 st bývá 6% na nákladech.
Hezký den,
J. Polívka